subota, 3. prosinca 2016.

MOJA BUDUCNOST

Slikovni rezultat za future quotes
Rijetko kada razmišljam o budućnosti ili u koju srednju školu ću upisati, ali i to mi ponekad padne na pamet. Kada roditelji djecu pitaju što žele postati kad odrastu, odgovor je uglavnom princeza, vila, astronaut... Kod nas tinejdžera je to drugačije, većina nas nema odgovor na to pitanje jer nam to ni ne pada napamet dok ne dođe vrijeme za odluku. A što se mene tiče, ni moja situacija nije drugačija.
Ja za sada nemam neku posebnu želju ali zanima me moda i medicina. Znam da se nekima to čini nespojivo ali ja mislim da bi to moglo ići zajedno, uostalom zašto ne? Možda u modu uđu i liječničke kute u boji. Tko zna sve je moguće, ali zasad je to samo u mojoj glavi. 
Na društvenim mrežama gledam slike glumica, pjevačica...na sve se njih ugledam jer su lijepe i uvijek dobro obučene, ali opet svatko treba imati svoj stil i misliti dobro o sebi. 

Slikovni rezultat za future world

1 komentar: